Блог Blog

Останній з могікан, або його величність глибинне інтерв’ю

  В наш час розвиток методології соціальних досліджень (в тому числі і маркетингових) з несамовитою стрімкістю прямує від безпосереднього спілкування з людьми до роботи з величезними масивами даних, узагальнень, статистичного аналізу і моделювання. Big Data стала тією новітньою священною коровою (і не безпідставно), на вівтар до якої сучасні фахівці-дослідники/аналітики принесли свою пізнавальну потребу. З нетрів…
Більше

Як побудувати бренд роботодавця

Аналізуючи запити наших клієнтів, я зробила висновок, що побудову бренду роботодавця часто асоціюють з внутрішніми комунікаціями. Комунікації, безперечно, відіграють важливу роль в трансляції цінностей співробітникам, але вони – лише частина комплексного механізму впровадження стратегії розвитку бренду роботодавця. Для початку розберіться – для чого вам це все? Яких результатів ви очікуєте? Визначте максимально чітко задачу. Залучити нові таланти або…
Більше

Навіщо компаніям розвивати бренд роботодавця

Питання employer branding (бренду роботодавця) сьогодні набуває все більшої популярності. За кордоном чисельні компанії вкладають величезну кількість сил, часу і коштів в розвиток свого бренду роботодавця. Але чи повернуться ці інвестиції? І що буде важливіше для залучення та утримання талантів: сильний бренд роботодавця або сума компенсації, яку компанія пропонує? Спробуємо розібратися та розкласти все «по…
Більше

Ілюзія раціональності або таємнича формула любові

Яким чином компанії намагаються сформувати репутацію? Як вони взагалі розуміють репутацію? Яким чином ми розуміємо, що ціль досягнута і репутація сформована? Вічні та нетривіальні питання. І відповіді, які пропонуються, часто відрізняються залежно від цільової аудиторії. Найбільш контрастні відмінності у підходах до формування репутації проявляються в ситуації 2 умовних груп ЦА: широкі (споживачі), специфічні – ЗМІ,…
Більше