Блог Blog

Як зробити книгу відомою, або довгоочікуване визнання вже сьогодні

Сьогодні вже недостатньо просто написати шедевр і чекати визнання та тиражу в 100 тисяч екземплярів. Часи змінилися. Сучасні реалії вимагають ефективного просування, як вашої творчості, так і вас особисто - читачі повинні якимось чином про вас дізнатися. З чого почати? Просування себе та своїх творів - це як подорож із пункту «А» в пункт «Б».…
Більше

Як приручити SMM-монстра

У сучасному світі професійний та успішний піарник повинен бути універсальним солдатом, який  швидко реагує на зміни ринку, знаходить вихід із безнадійних та складних ситуацій, зберігаючи при цьому впевненість, спокій та посмішку.  Щоб залишатися професійним та корисним, ти повинен бути одночасно аналітиком, психологом, комунікатором, медіатором, блогером з креативним мисленням, культмасовим сектором, дипломатом – та ким завгодно…
Більше

Труднощі розмови, або як захоплююче розповідати історії

Батьки і вчителі з дитинства вчать нас багато читати і бути допитливими. В юності ми прагнемо поглиблювати свої знання, перетворюючись в упевнених професіоналів. І все б добре, але в якийсь момент виявляється, що людина з широким свтоглядом, майстер своєї справи, начисто позбавлений здатності просто і доступно викладати свої думки. І виявляється це, як правило, в…
Більше

Мовчання фарми, – золото? Але для кого?

У медіа-спліті фармацевтичних компаній ми, як і раніше, бачимо величезні інвестиції в телевізійну рекламу при абсолютній відсутності вкладень в PR. Очевидно, що подібний розподіл обумовлено характером аудиторії і тим, що ТБ залишається самим охоплюючим ЗМІ. Та й чи можна заперечити, що ці дані відображають результати лише по прямій рекламі бренду, але навіть поспішний погляд на…
Більше