Блог Blog

Любов не купиш за гроші, або фактори, що впливають на задоволеність співробітників роботодавцем

Тема формування у співробітників лояльності до компанії, виокремлення найбільш значущих чинників задоволеності вже не одне десятиліття знаходиться в епіцентрі палких дискусій. Вже сформульована низка теорій та моделей, які розглядають проблему з самих різноманітних ракурсів. Озвучені теорії експерти критикують, доповнюють та вдосконалюють. Одним словом, відбувається нормальний пізнавальний процес. Хотілося б сказати, що нам у Grou найбільше…
Більше

Колективне стратегічне планування в лабетах GROUPTHINK та HINDSIGHT

Досить стандартним початковим етапом взаємодії комунікаційних агенцій з клієнтами є проведення стратегічної сесії. На сесії відбувається більш близьке знайомство з компанією.  Обговорюються стратегічні бізнес цілі, ситуація на ринку, формулюються прогнози розвитку, ризики, ідентифікуються групи стейкхолдерів та ін. Інакше кажучи, на таких зустрічах агенція отримує певну «лінзу стратегічного бачення», використовуючи яку, можливо сформулювати правильний образ минулого,…
Більше

5 лайфхаків для взаємовигідної роботи зі ЗМІ

Однією з найважливіших задач піарника є взаємодія зі ЗМІ. Сьогодні це набуває особливого значення, адже інформаційних повідомлень стає настільки багато, що конкуренція між ЗМІ за увагу читача кожного року тільки посилюється. Крім того, треба брати до уваги, що пересічний українець став більш обізнаним та перебірливим щодо контенту, а з допомогою соціальних мереж він і сам…
Більше

Репутація України: чому ми в списку відстаючих рейтингу Global RepTrak і як подолати ситуацію

В умовах глобального ринку держава на міжнародній арені - це бренд. І від його репутації залежать і інвестиції в країну, і шанси на просування національних компаній. Не так давно визнана дослідницька організація Reputation Institute опублікувала рейтинг Global RepTrak® 100 2016 року. У ньому описані 100 країн, розташовані в залежності від внутрішньої і міжнародної репутації. Україна…
Більше